Jadilah pengikut setia Joran Pancing

Assalamualaikum w.b.t. & Salam Sejahtera

Selamat datang ke blog joranpancing.blogspot.com. Redaksi JoranPancing mengalu-alukan warga kaki pancing baik yang berada di Malaysia, Brunei Darussalam, Singapura, Indonesia, Thailand dan Filipina terutama tuan empunya kolam pancing, resorts, kelong, rumah rakit, penganjur pertandingan atau individu gemar memancing untuk mengirim artikel, laporan, info pertandingan dan sebagainya, sila salurkan ke email: joranpancing@gmail.com

Dikesempatan ini juga, JoranPancing ingin mengucapkan jutaan terima kasih dan penghargaan kepada semua warga pancing dan para pengunjung yang sudi melayari blog ini sehingga mampu mencatat jumlah hits 1,000,000 pelawat pada 7.00 pagi; 8 Februari 2016 dan kini menduduki antara ranking terbaik di Top Site Dunia.

Jom "follow" Instagram Joran Pancing

Jom@Chat bersama Joran Pancing

IGLOO Fishing Competition di Slim River pada 8 Mac 2020

Kamarulzaman Maujud juara Jelajah Pancing KL Siri 5

Pertandingan Memancing Pra-GP Joran

Blog Direktori Memancing

17 April 2013

Chalet Warisan Hati Rimba menggamit pengunjung Lembah Klang


BAGI warga sekitar Lembah Klang khususnya mungkin tidak ramai mengetahui kewujudan pusat pelancongan unik di Kampung Kemensah, Hulu Kelang yang terletak kira-kira 3km dari Zoo Negara. 

Antara yang menggamit kehadiran pengunjung ke sini ialah pembinaan begitu banyak penginapan berstatus chalet. Salah satu daripadanya ialah Chalet Warisan Hati Rimba yang amat terkenal dengan kejernihan air kolam mandi dan penginapan yang dikelilingi khazanah tumbuhan alam semulajadi.


Untuk kemudahan pengunjung, Warisan Hati Rimba menyediakan bilik penginapan yang ideal dengan harga berpatutan disamping mereka yang menginap disitu berpeluang mengadakan camping, jungle tracking, karaoke, BBQ, katering, surau dan tandas.

Untuk keterangan lanjut berhubung chalet ini, sila hubungi Eka (019-2905341) dan Elly (013-3376934).

Catatan Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...