Jadilah pengikut setia Joran Pancing

Assalamualaikum w.b.t. & Salam Sejahtera

Selamat datang ke blog joranpancing.blogspot.com. Redaksi JoranPancing mengalu-alukan warga kaki pancing baik yang berada di Malaysia, Brunei Darussalam, Singapura, Indonesia, Thailand dan Filipina terutama tuan empunya kolam pancing, resorts, kelong, rumah rakit, penganjur pertandingan atau individu gemar memancing untuk mengirim artikel, laporan, info pertandingan dan sebagainya, sila salurkan ke email: joranpancing@gmail.com

Dikesempatan ini juga, JoranPancing ingin mengucapkan jutaan terima kasih dan penghargaan kepada semua warga pancing dan para pengunjung yang sudi melayari blog ini sehingga mampu mencatat jumlah hits 1,000,000 pelawat pada 7.00 pagi; 8 Februari 2016 dan kini menduduki antara ranking terbaik di Top Site Dunia.

Jom "follow" Instagram Joran Pancing

Jom@Chat bersama Joran Pancing

IGLOO Fishing Competition di Slim River pada 8 Mac 2020

Kamarulzaman Maujud juara Jelajah Pancing KL Siri 5

Pertandingan Memancing Pra-GP Joran

Blog Direktori Memancing

21 September 2017

Pendaftaran online Memancing bersama Jejak Suci dibuka sekarang!!!


13 Oktober 2017....tarikh keramat terbaharu Pertandingan Memancing bersama Jejak Suci yang menawarkan hadiah juara RM40,000. Pendaftaran online dibuka sekarang dan akan berakhir pada 12 Oktober ini. 

Sila bank-in bayaran pendaftaran RM100/satu joran ke akaun bank tertera didalam flyer pertandingan dan whatsapp slip bayaran ke 013-9233299 untuk pengesahan.

Catatan Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...