Jadilah pengikut setia Joran Pancing

Assalamualaikum w.b.t. & Salam Sejahtera

Selamat datang ke blog joranpancing.blogspot.com. Redaksi JoranPancing mengalu-alukan warga kaki pancing baik yang berada di Malaysia, Brunei Darussalam, Singapura, Indonesia, Thailand dan Filipina terutama tuan empunya kolam pancing, resorts, kelong, rumah rakit, penganjur pertandingan atau individu gemar memancing untuk mengirim artikel, laporan, info pertandingan dan sebagainya, sila salurkan ke email: joranpancing@gmail.com

Dikesempatan ini juga, JoranPancing ingin mengucapkan jutaan terima kasih dan penghargaan kepada semua warga pancing dan para pengunjung yang sudi melayari blog ini sehingga mampu mencatat jumlah hits 1,000,000 pelawat pada 7.00 pagi; 8 Februari 2016 dan kini menduduki antara ranking terbaik di Top Site Dunia.

Jom "follow" Instagram Joran Pancing

Jom@Chat bersama Joran Pancing

IGLOO Fishing Competition di Slim River pada 8 Mac 2020

Kamarulzaman Maujud juara Jelajah Pancing KL Siri 5

Pertandingan Memancing Pra-GP Joran

Blog Direktori Memancing

31 Ogos 2009

Rosto juara Merdeka Nite Joran Terjun

KAKI Pancing, Rosto menjulang pencapaian gemilang apabila muncul juara pertandingan memancing sempena malam kemerdekaan (merdeka nite) anjuran Kolam Pancing Joran Terjun dekat Kampung Kemensah, Hulu Klang dekat sini malam tadi.

Kejayaan mendaratkan spesis tongsan sisik halus seberat 5.675kg membolehkan Rosto membawa pulang hadiah wang tunai RM1,200 sekaligus menempa nama dikalangan barisan pemenang pertandingan itu yang diadakan pada setiap tahun.

Nyata pengalaman pernah beraksi di beberapa pertandingan telah memberi kelebihan buat Rosto dengan mengenepikan ramai otai yang turut mencuba nasib pada kali ini.

Tempat kedua dan ketiga pula disandang oleh Hassan dan Mas yang masing-masing menaikkan spesis yang sama dengan kuantiti berat 4.160kg dan 3.935kg.

Sementara itu, tuan empunya Joran Terjun, Zulkifli Mohd Yatim melahirkan rasa bangga dapat menganjurkan pertandingan tersebut sempena sambutan Kemerdekaan negara kali ke-52.

" Ini merupakan salah satu aktiviti utama pihak kami pada setiap tahun. Apa yang lebih penting lagi, menerusi pertandingan seumpama ini akan memberi ruang yang lebih luas dan dianggap sebagai penghargaan kepada kaki pancing yang menyokong setiap aktiviti yang dianjurkan di kolam ini," ujarnya yang juga bekas atlet 110 meter lompat pagar negara.

KEPUTUSAN PENUH
Juara:
ROSTO - Tongsan Sisik Halus: berat 5.675kg
Tempat ke-2:
HASSAN - Tongsan Sisik Halus: berat 4.160kg
Tempat ke-3:
MAS - Tongsan Sisik Halus: berat 3.935kg
Tempat ke-4:
LAN - Tongsan Sisik Halus: berat 3.830kg
Tempat ke-5:
SAZALI - Tongsan Sisik Halus: berat 3.715kg
Tempat ke-6:
RAMRI - Tongsan Sisik Halus: berat 3.485kg
Tempat ke-7:
PAK KU - Tongsan Sisik Halus: berat 3.435kg
Tempat ke-8:
LAN (2) - Tongsan Sisik Halus: berat 3.325kg
Tempat ke-9:
ALAM - Baung: berat 0.885kg
Tempat ke-10:
RINALDI - Pacu: berat 0.825kg

Catatan Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...